.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
یادمان سردار سجودی در بابل کلنگ‌زنی می‌شود

رئیس شورای شهر بابل گفت: همزمان با برگزاری یادواره یک هزار و 700 شهید شهرستان بابل، المان و یادمان سردار سجودی در بابل کلنگ‌زنی می‌شود.

به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس، حجت‌الاسلام حسن فلاح شامگاه سه‌شنبه در مراسم افتتاح بلوار سردار شهید نژاداکبر در چهار راه معتمدی بابل ـ بهنمیر اظهار داشت: از افتخارات شهرداری و شورای شهر بابل با وجود محرومیتی که شهرداری بابل در برخورداری از اعتبارات ملی دارد در دوره دوم و به ویژه دوره سوم کارهای کلان بسیار زیادی را در دستور کار خود قرار داده است.
وی افزود: احداث پل روگذر ایستگاه آمل، اجرای فاز اول کمربندی شرقی و احداث پل بزرگ میدان کشوری از بزرگ‌ترین پروژه عمرانی تاریخ شهرداری بابل است.
فلاح ماندگارترین کار شهرداری بابل را احداث جاده ساحلی برشمرد و افزود: یکی از آرزوهای مردم بابل استفاده بهینه از حاشیه بابلرود بوده که در دوره سوم فعالیت شورا با زحمات شهرداری بابل چهار فاز جاده ساحلی بابل افتتاح و تا پایان سال جاری فاز پنجم جاده ساحلی نیز به بهره‌برداری می‌رسد.
رئیس شورای شهر بابل ابراز داشت: مهم‌ترین اقدامی که در این منطقه برای مردم این محل انجام شد رفع دو مشکل اساسی بود، یکی آبگرفتگی شدید منطقه بوده که با کوچک‌ترین بارندگی کل خیابان زیرآب رفته که با احداث کانال این مشکل حل شد.
فلاح با انتقاد شدید از ورودی‌های نامناسب شهر بابل تصریح کرد: ورودی‌های شهر بابل مناسب شهر کهن و پرآوازه بابل نیست، زیرا بابل از همه شهرهای استان پرآوازه‌تر و در کشور به آن نگاه ویژه‌ای می‌شود، ولی ورودی شهر بابل نامناسب و سبب شرمندگی است و این موضوع بارها مورد اعتراض شهروندان و مسافران بوده است.
وی با اشاره به اینکه ما درباره معرفی و ارج نهادن به سرداران خود تلاش جدی نداشته‌ایم، اذعان داشت: اگر شهرهای دیگر شهیدی چون شهید سجودی داشتند مطمئنا به آن جنبه و جایگاه کشوری می‌دادند، ولی شهر ما از عظمت این شهید غافل است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.337 seconds.